خدایا چرا مامان نمی شم

پست اول

1392/11/13 13:23
نویسنده : زهرا
332 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.comniniweblog.com

 

خدایا گفتی صدایم بزن صدایت را می شنویم بار الها چند ساله دارم صدایت

می زنم پس کو جواب

دارم می ترکم از بغضی دیگه نمی دانم چه کار کنم دکتر ها می گن مشکلی

نداریم پس کو ؟؟؟؟؟؟؟

عزیز دل مامان یعنی ما را دوست نداری نمی خواهی بیایی پیش ما یعنی

این قدر ما بد هستیم پس چرا نمی ایی به خدا دق کردم

همش تنها صبح ها بابایی که می ره سرکار من تا شب توی خونه تنها

هستم شاید هفته ها بیایه ولی من بیرون از خونه نمی روم به خدا تنهایی

داره من را می خوره داغون شدم تازه چند روزه فهمیدم که داداشم هم

خدا بهشون بچه داده خدا می دونه ادم حسودی نیستم ولی وقتی

می بینم خواهرم برادرم خواهر شوهر ها و برادر شوهرم همه نی نی دارن

من هم دلم می گیره دوست ندارم دیگه جایی برم خدا می دونه دارم فقط

نفس می کشم دیگه هیچی از زندگی نمی فهمم دکتر میگه وزنت هم بیار

پایین بابا چه قدر دیگه دارم از تنهایی دق می کنم فعلا ای ماهی هم نشد

رژیم سختی گرفتم و ورزش می کنم نمی دانم ماه دیگه چی ایا دلش

می خواهد بیایه پیش ما یا نه

خدایا خودت کمکم کن خودتتتتتتتتتتتتتتتتتت

خدایا فقط تو می توانی کمک کنی تا من طمع مادرشدن را بچشم خدایا

به امید اون روز

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان یکتا و تینا
13 بهمن 92 13:29
عزیزم خدا بزرگه مطمن باش خدا تنهایت نمی گذاره
یه دوست
13 بهمن 92 13:30
سلام خانومی ، تو رو خدا اینقد نا اامید نباش ، مطمین باش هیچ کار خدا بی حکمت نیست ، ایشالله به همین زودیا شما هم طعم مادر شدن ومیچشی .فقط امیدت و از دست نده من فقط اومدم به خدا هست و راهی جز صبر ندارم
مائده
13 بهمن 92 13:38
زهرا جون صبر داشته باش مطمئن باش خدا به زودی مامانت میکنه عزیز دلم مرسی ولی من راهی جز صبر ندارم
گلی
13 بهمن 92 14:35
عزیزم تو دعاهات واسه منم دعا کن ایشالله خدا صدامون رو می شنوه و اگه خواسته باشه به ما هم نی نی میده و زندگیمون رو شیرین تر می کنه
مائده
13 بهمن 92 15:16
عزیزم خصوصی من شما رو لینک میکنم اگه دوستداشتی لینکم کن
مائده
14 بهمن 92 11:10
.........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥...♥BoOss♥ .♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ...♥BoOss♥......♥BoOss♥ ......♥BoOss♥ ...........♥BoOss♥ ♥BoOss♥......*BoOss♥
نیلوفر
15 بهمن 92 23:36
سلام عزیزم من شما رو لینک کردم ان شاالله هممونبشیم امین
مامان رضوانه
20 بهمن 92 11:15
سلام عزیزم همه ی این مشکلات و درد دلهایی رو که کردی یه روز به منم تعلق داشت منم بعد هفت سال طعم مادرشدن رو کشیدم فقط نباید ناامید بشین باید تو وهمسرت تلاشتونو بکنین فقط این یادت باشه که به همدیگه روحیه بدین و امیدوار باشین به اینکه شما هم یه روزی بچه دار مبشین الهی امین مرسی گلم