خدایا چرا مامان نمی شم

هستی یا نیستی

1392/12/18 10:43
نویسنده : زهرا
319 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی جان عزیز دلم نمی دانم کی می خواهی بیایی خدا کنه زودتر بیایی که من پاک

دق کردم عزیز دلم . . .

قرار بود 8 عادت بشم ولی هنوز خبری نیست نمی دانم باید خوشحال باشم یا ناراحت چون روز جمعه

کمی لکه دیدم دیگه هیچی قراره امروز برم دکتر نمی دانم خدا را چه دیدی شاید اومده باشی

اما علت لکه بینی را نمی دانم چیه

خدایا خودت کمکم کن فقط تو می توانی دیگه بس

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نیلوفر
18 اسفند 92 14:18
واااااااااااااااااااای عزیزم احتمالش خیلی زیاد تورو خدا بی بی چک بزار خبرم کن برات دعا میکنم عزیزم خدا کنه عزیزم این طور باشه بی بی چک منفی بود
پرتو
18 اسفند 92 17:38
عزیزم نگران نباش انشاالله که خیره و فرشتت اومده توی دلت ، شاید اون لک لانه گزینی بوده امیدوارم همین طوره که گفتم ، زودی بیا و خبر بده دوستم خدا از دهنت بشنوه