خدایا چرا مامان نمی شم

باز هم نشد

1392/12/20 8:54
نویسنده : زهرا
334 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

ای خدا با تو هستم با تو که چرا این کار را با من می کنی مگر من لیاقت مادرشدن ندارم

خدایا این چند روز عادت عقب افتاد همش خودم را مادر تصویر می کردم ولی چی شد هیچی .....

جواب ازمایش منفی بود خدایا بدجوری دلم شکسته بد جور ............

دیگه حتی نمی توانم توی صورت شوهرم نگاه کنم اصلا دوست ندارم عیدی جایی برم می خواهم

خونه باشم و از خونه بیرون نرم خدایا خودت کمکم کن

دیگه از همه جا بریدم دیگه خسته شدم از بس اه کشیدم و با حسرت بچه ها را نگاه کردم ...

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نیلوفر
20 اسفند 92 15:22
عزیزم ناراحت نباش ما همه محکومیم به صبر صبوری باید صبرکنیم وناامید نباشیم الان دیگه همه چیز درمون داره ناامید نباش روزگار خودت و شوهرتم تلخ نکن
مائده
27 اسفند 92 12:50
عید از سه کلمه زیبا تشکیل شده ع - عزیزم ی - یادت نره د- دوستت دارم خواستم از همه زودتر تبریک عید رو تقدیمت کنم اینم عیدی ما به شما http://s2.picofile.com/file/7718166127/tarahaan_ir_norooz_92_3_.gif
در انتظار مادر شدن
26 فروردین 93 12:35
سلاااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ان شالله به زودی زود مامان یه نی نی نازززززززززززززززززززززززز بشی الهی امین وبلاک خیلی زیبایی داری...