خدایا چرا مامان نمی شم

پست دوم

1392/11/20 9:28
نویسنده : زهرا
333 بازدید
اشتراک گذاری

 

خدایا انتظار انتظار انتظار تا کی

به خدا خیلی خسته شدم دیگه حتی حوصله خودم را ندارم .................

روز های تکراری شدند برای من حتی خونه مادرم هم نمی توانم برم اخه خواهرم دو تا نی نی داره

زن داداشم هم بارداره ولی من چی .....................

خدایا خودت به حق ابروی بی بی زهرا کمکم کن و دستم را بگیر ................

نگذار زندگیم از هم بپاشه

دلبندم از خدا بخواه زودتر بیای پیش ما قول می دهم مامان خوبی برایت باشم قول می دهم عزیزم

خدایا دلم را شاد کن این ماهی بیایه پیشم خدایااااااااااااااااااااا

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

پرتو
20 بهمن 92 9:35
سلام دوستم نگران نباش هر کسی یه قسمتی داره انشاالله فرشته ی شما هم به زودی میاد توی دلت و خوشحالت میکنه ، فقط سعی کن استرس نداشته باشی و زیاد بهش فکر نکنی چونکه استرس یه عامل باردار نشدنه ، با اجازه لینک شدیدن خوشحال میشم به منم سری بزنید
مائده
20 بهمن 92 11:40
زهرا جون ناامید نباش ایشالله خدا کمکت میکنه به حضرت زهرا بهت نی نی میده عزیزدلم
نیلوفر
21 بهمن 92 13:18
ناراحت نباش عزیزم خدا کمکمون میکنه میگم تو راه درمانو پیش گرفتی اره عزیزم چند بار دکتر رفتم اخر بار گفتند وزن کم کنم
نیلوفر
23 بهمن 92 17:02
خوب الحمئالله مشکلی نداری وزنتو کم کن انشالله میشه
فرزند صالح
30 بهمن 92 8:20
سلام عزیزم منم مثل شما منتظر نی نی هستم اگه دوست داشتی لینکم کنی خبر بده منم لینک کنم شما رو
سکوت
3 اسفند 92 0:19
اگه دوست داشتین یه سر به وبلاگ من بزنید و در ختم قران مامان های منتظر برای نی نی شرکت کنید.سهم هرکس یه حزب هستش