خدایا چرا مامان نمی شم

بدون عنوان

1392/12/3 10:03
نویسنده : زهرا
182 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com danglers gif gif 15danglersmagiagifs.gif

ای خدا یعنی می شه این ماهی من را ناامید نکنید دیگه بریدم حتی بخواهم زندگی کنم

من زندگی نمی کنم من مردگی می کنم با مرده هیچ شباهتی ندارم هفته دیگه تولد بچه های

خواهرم دعوتم به خدا اصلا  نمی توانم برم بخدا حسود نیستم ولی طاقت ندارم .....

خدایا یعنی می شه این ماهی نی نی بیایه و دل همه را شاد کنه یعنی 8 این ماه می ایه ......

به امید خدا...........

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

آسمان
3 اسفند 92 10:13
إِلَهِي كَيْفَ أَدْعُوكَ وَ أَنَا أَنَا وَ كَيْفَ أَقْطَعُ رَجَائِي مِنْكَ وَ أَنْتَ أَنْتَ إِلَهِي إِذَا لَمْ أَسْأَلْكَ فَتُعْطِيَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَسْأَلُهُ فَيُعْطِينِي إِلَهِي إِذَا لَمْ أَدْعُكَ [أَدْعُوكَ‏] فَتَسْتَجِيبَ لِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَدْعُوهُ فَيَسْتَجِيبُ لِي إِلَهِي إِذَا لَمْ أَتَضَرَّعْ إِلَيْكَ فَتَرْحَمَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَتَضَرَّعُ إِلَيْهِ فَيَرْحَمُنِي إِلَهِي فَكَمَا فَلَقْتَ الْبَحْرَ لِمُوسَى عَلَيْهِ السَّلامُ وَ نَجَّيْتَهُ أَسْأَلُكَ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْ تُنَجِّيَنِي مِمَّا أَنَا فِيهِ وَ تُفَرِّجَ عَنِّي فَرَجا عَاجِلا غَيْرَ آجِلٍ بِفَضْلِكَ وَ رَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ خدايا چگونه تو را بخوانم و حال آنكه من منم،و چگونه اميدم را از تو قطع كنم‏ و حال آنكه تو تويى،خدايا!آنگاه كه از تو نخواهم كه به من عطا كنى پس كيست كه از او درخواست عطا كنم؟ خدايا!آنگاه كه تو را نخوانم تا مرا اجابت كنى،پس كيست كه او را بخوانم تا اجابتم كند؟،خدايا!آنگاه كه به‏ سوى تو زارى نكنم تا به من مهرآورى،پس كيست كه به جانب او زارى كنم تا به من مهر آورد،خدايا!چنان‏كه دريا را براى موسى)درود خدا بر او(شكافتى و نجاتش دادى،از تو درخواست مى‏كنم بر محمّد و خاندانش درود فرستى و از آنچه در آن‏ گرفتارم مرا رهايى بخشى،و بر من گشايش دهى گشايشى فورى نه دير،به فضل و مهربانى‏ات،اى مهربان‏ترين مهربانان
آسمان
3 اسفند 92 10:14
سلام دوست عزیزم . دعایی را که برایت فرستادم اپنامش صحیفه سجادیه است این دعا را 100 مرتبه بخوان به نیابت نی نی امیدوارم که به زودی نی نی دار بشوی. آمین ممنون دوست عزیزم برایم دعا کن خیلی دلم شکسته هست
پرتو
3 اسفند 92 11:04
انشاالله میاد عزیزم توکل بر خدا ناراحت نباش
سکوت
3 اسفند 92 16:55
سلام عزیزم انشاالله که درست میشه. اگه حزب برای ختم می خوای خبر بده تا شما هم درین ختم شریک باشی. و اگر می خوای جزو لیستی هم باشی که به نیابتت جزیی از قران و دوستان بخونن اطلاعات خواسته شده توی جدول وبم و برام توی کامنت بفرست. منتظرم
نیلوفر
4 اسفند 92 9:53
نا امید نباش عزیزم میاد مطمئن باش حالا این ماه یا ماه بعد ولی حتما میاد مرسی گلم من چند سال منظرم
عطی
4 اسفند 92 20:23
انشالله عزیزم انشالله میاد معجزه خدا انشالله به زودی زود نی نی میاد توکلت به خدا باشه امیدوارم خدا کنه زودتر بیایه
مائده
7 اسفند 92 12:38
عزیز دلم ایشالله مامان93خودتی ناراحت نباش امیدوارم دعا کنید
نیلوفر
12 اسفند 92 22:41
سلام زهرا جون چه خبر ؟
مائده
15 اسفند 92 16:15
ﯾﮑـــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﻪ !! ﯾﮑـــــﯽ ﮐﻪ ﺁﺩﻣﻮ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ ، ﺑﻪ ﺍﺳﻢ ﮐﻮﭼــﯿﮑﺶ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ .. . ﯾﻪ ﺟــــــﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺣﺎﻝ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺧﻮﺏ ﮐﻨﻪ ؛ ﯾﻪ ﺟـــــﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻫﯿﭽــــﮑﺲ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻠﺪ ﻧﺒــﺎﺷﻪ … ﯾﮑــــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺑﻠﺪ ﺑﺎﺷﻪ !
نی نی نیومده
2 اردیبهشت 93 14:23
سلام زهراجان هیچ وقت ناامید نباش توکلت به خدا باشه...خدا خودش می دونه داره چکار می کنه من وتو درد هم رو داریم...یه موقعی خدابهمون نی نی میده که فکرش هم نمیکنیم هیچ وقت ناراحت نباش زهراجونم...اگه دوست داشتی به لینکم یه سری بزن خیلی خوشحال میشم باهات دوست بشم...